دانلود سریال the flash با لینک مستقیم

دانلود سریال فلش theflash با لینک مستقیم و رایگان همراه با زیرنویس فارسی

ملو دانلود
اطلاعیه :

دوستان وبسایت ملونیوز و ملو دانلود توسط تیم ما راه اندازی و ارشیو 200 سریال خارجی داخل قرار داده میشه حتما به وبسایتمون سر بزنید !
ورود به وبسایت ملو دانلود
شنبه
یک شنبه
دو شنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنج شنبه
جمعه
فصل 8
شبکه : The Cw
Movie pic
نام فصل
اسم فصل
Movie pic
نام فصل
اسم فصل
Movie pic
فصل : 7
شبکه : AMC
Movie pic
فصل : 1
شبکه : HOB
Movie pic
فصل : 2
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل : 3
شبکه FOX
Movie pic
فصل : 2
شبکه : Fox
Movie pic
فصل 3
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل 5
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل 12
>شبکه : The Cw
Movie pic
فصل : 2
شبکه : The Cw
Movie pic
ondemand_video

دانلود فیلم مکانیک Mechanic: Resurrection 2016

دانلود فیلم مکانیک Mechanic: Resurrection 2016

دانلود فیلم Mechanic: Resurrection 2016 با لینک مستقیم و رایگان

زیرنویس فیلم Mechanic: Resurrection 2016 قرار داده شد !!

!!! پیشنهاد دانلود از سوی مدیریت وبسایت !!!

دانلود فیلم مکانیک Mechanic Resurrection 2016

دانلود فیلم مکانیک Mechanic: Resurrection 2016

لینک IMDB

ژانر : اکشن / جنایی / هیجان انگیز

کیفیت : WEB-DL ۷۲۰p

امتیاز : ۵٫۷/۱۰

فرمت : MKV

حجم : ۷۰۰ MB

محصول : آمریکا

کارگردان : Dennis Gansel

بازیگران : Jason StathamJessica AlbaTommy Lee Jones

خلاصه داستان : داستان این قسمت 2 فیلم مکانیک درباره " جیسون استاتهام " است که نقش اول فیلم را دارد و سعی بر اموزش افرادی نخبه برای کار های خلافکارانه ی خود مانند قتل های فوق حرفه ای و دزدی اطلاعات دیگر است اما در این قسمت یک شخصی را انتخاب کرده که در ادامه خواهد فهمید که مشکلاتی به وجود میاورد ....


لینک دانلود فیلم مکانیک 2Download WEB-DL ۷۲۰p

نقد و بررسی فیلم Mechanic: Resurrection – مکانیک: رستاخیز :


شاید کسانی که اهل دنیای سینما و دیدن فیلم هستند با موضوع بازسازی فیلم های قدیمی به خوبی آشنا باشند.

بازسازی دوباره یک اثر سینمایی به خودی خود کار بسیار مشکل و طاقت فرسایی میباشد،چرا که باید هم مخاطبان فیلم قبلی را راضی کنید، هم مخاطبان جدید را به فیلم جذب کنید. اما شاید شما با فیلم “Mechanic” سال (1972) با بازی “چارلزبرانسون (Charles Bronson)” در نقش بزن بهادر تنومند داستان آشنا باشید، اما چیزی که قابل درک نیست ساخت نسخه جدید این فیلم در سال(2011)بود فیلمی با بازی “جیسون استاتهام (Jason Statham)” که فیلم خوبی نیز نشده بود و صرفا به خاطر جذابیت های صحنه های اکشن ارزش دیدن را داشت.

اما امسال بر خلاف انتظار نسخه دیگری از “Mechanic” تحت عنوان “Resurrection” ساخته شد که این بار هم با حضور “جیسون استاتهام “در نقش اصلی فیلم همراه بود. به هر حال”استاتهام” در نقش “Arthur Bishop” دوباره به سینما ها بازگشت تا هویت اکشن خود را به یاد سینما دوستان بیندازد. به هر ترتیب آرتور بیشاپ فقط یک بزن بهادر است نه هیچ چیز دیگری. او در اطراف ریو دو ژانیرو با کشتی خودش چرخ میزند، مست میکند، ماهی میخورد و زندگی اش را به آرامی ادامه میدهد.

اما همیشه برای یک قاتل خوب، آدم برای کشتن وجود دارد و پیشنهادها زیاد هستند، بنابراین وقتی یک زن زیبا به سراغ او میرود و به او پیشنهاد کاری میدهد او زیاد سورپرایز نمی شود، کسی که میخواهد بیشاپ را استخدام کند از او قتل سه نفر را میخواهد و به او میگوید کاری کند تا قتل ها اتفاقی و مرگ طبیعی به نظر برسند اما این موضوع اصلا باب میل آرتور نیست و او این تصمیم را گرفته تا دیگر کسی را نکشد، به همین دلیل پیشنهاد را رد میکند، تا این که چند نفر قاتل سر راه او سبز میشوند و او پیش خود میگوید بگذار آدم کشتن را به این ها یاد بدهم و آن ها را میکشد، به هر حال پس از قتل آن ها خانه اش در ریو دیگر امنیتی ندارد به همین دلیل به خانه امن خود در تایلند میرود.

شاید آدم کشتن برای او محدودیتی نداشته باشد ولی او دیگر نمی خواهد برای پول آدم بکشد و اگر بخواهد کسی را به قتل برساند این کار را فقط به خاطر خواسته خودش انجام میدهد.

در تایلند او با زن دیگری مواجه می شود که دقیقا همان کار را از او میخواهد،ولی کار او کمی متفاوت است، کار او کشتن آدم های بیگناه و استخدام قاتل برای کشتن آن ها نیست، او نیازی به پرداخت پول به یک قاتل برای اجرای اوامرش را ندارد، او به بیشاپ در مورد یتیم خانه اش در کامبوج که از کودکانی که قاچاق شده اند نگه داری میکند میگوید،اما این بار اگر بیشاپ درخواست او را رد کند همه کودکان و کارکنان آنجا خواهند مرد،یا به بردگی و فروش خواهند رسید،به نظر میرسد آرتور چاره ای ندارد و باید “Gina” با بازی “جسیکا آلبا (Jessica Alba)” و کودکانش در یتیم خانه را نجات بدهد، حتی اگر مجبور باشد که هر کسی که سر راهش قرار میگیرد را بکشد.
mv5bmje3ntewodewmf5bml5banbnxkftztgwotgwnzi0ote-_v1_sy1000_cr0014461000_al_
اما از عناصر مثبت داستان: عشق و علاقه عمیق جینا به کودکانی است که در یتیم خانه اش هستند، گویی آن ها فرزند خودش می باشند همه آنها که بی نام و نشان هستند، همه آن ها که بی گناه هستند، همه آنها که دست تقدیر به سوی اینجا کشیده شان، همچنین بیشاپ با این که آدمی است که بخاطر پول آدم کشته و دستش به خون آدم های زیادی آغشته است به کودکان اهمیت می دهد و این کار او، سزاوار تشویق می باشد، البته او بیشتر از بچه ها به جینا اهمیت میدهد و میخواهد به هر قیمت ممکن جان او و کودکان را نجات دهد. صحنه های اکشن فیلم هم نقطه مثبت این فیلم محسوب میشود، فیلمی که همه داشته هایش همین صحنه های اکشن است.

اما از لحاظ جنسی در فیلم راجع به کودکانی که قاچاق جنسی شده اند صحبت میشود و یکی از هدف های آرتور کسی است که این کار کثیف را انجام میدهد و در زمینه سواستفاده جنسی از کودکان زیر سن قانونی متخصص میباشد و بیشاپ به دنبال آن انسان کثیف است.

از لحاظ محتوی خشونتی خشونت فقط بخشی از فیلم محسوب نمی شود، خشونت تنها دلیل وجود این فیلم است، اگر خشونت نبود فیلمی تحت این اسم هم وجود نداشت و این فیلم خود خشونت است، صحبت درباره جنس خشونت و یا کم و زیاد بودن آن در فیلم هایی مثل “Mechanic” احمقانه به نظر می رسد. در این فیلم هر جنبه ای از خشونت که فکرش را می کنید وجود دارد، ما در این فیلم صحنه هایی از زندان را می بینیم، ضربه با مشت را میبینیم، به اندازه کافی به تماشای صحنه های تیراندازی می نشینیم، قتل های فراوان، برخورد تیر با سر و سینه و بسیاری موارد دیگر از جنبه های خشونتی این فیلم محسوب میشوند.

_D3S3094.NEF

بیشاپ چند نفر را مثل آب خوردن می کشد، اساسا مگر او به غیر از آدم کشتن کار دیگری هم بلد است؟

به خاطر وظیفه اش جان چند نفر را میگیرد، بالاخره او باید بخاطر نجات جینا و کودکان دست های خونی پر مهارتش را به کار بگیرد، چند نفر خونشان ریخته میشود، بیشاپ از ابزار های تیز مانند چاقو برای کشتن دیگران دریغ نمی‌کند بیشاپ گردن چند نفر را میشکند، چند نفر را با مشت ها و ضربه هایش از پای در میاورد و به همین منوال به کشتن و بزن بهادری هایش ادامه میدهد. او حتی از آتش کوره هم برای کشتن استفاده میکند، البته تعدادی از قتل های او که باید مرگ طبیعی جلوه میکرد از لحاظ سینمایی زیبا از آب درآمده و سرگرم کننده است.

آرتور به همین صورت به کشتن ادامه میدهد و چیزی جلودارش نیست، به هر حال این دسته از فیلم ها خودشان به معنای خشونت هستند و صحبت کردن راجع به کم وزیاد بودن خشونت در اینگونه فیلم ها کمی خنده دار به نظر می آید.

از لحاظ محتوی الکل و مواد مخدر بیشاپ و چند تن دیگر در این فیلم آب جو میخورند و هر موقع دچار مشکل میشوند سیگارشان را روشن میکنند، همچین در زندان به نظر میرسد در سلول یک مرد، مواد مخدر قابل تشخیص از قبیل کوکائین و شیشه وجود دارد و پودر هایی مشکوک مشاهده میشوند.

اما از لحاظ تیم کارگردانی، کارگردان فیلم “دنیس گانسل (Dennis Gansel)” که تنها فیلم مورد توجهش فیلم “موج (به آلمانی:Die Welle) می باشد، خوب عمل نکرده فضا سازی خوبی انجام نداده و فضای مناسبی برای فیلمش ایجاد نکرده، در ایجاد شخصیت پردازی موفق نبوده و تمرکزش بیشتر روی صحنه های اکشن بوده است و بیشتر به اسم “استاتهام” در این پروژه متکی بوده است.

اما فیلم نامه نویسان متشکل از تیم دونفره “فلیپ شلبی (Philip Shelby)” و “تونی ماشر (Tony mosher)” است. به نظر افتضاح عمل کرده اند و نکته خاصی برای صحبت باقی نگذاشته اند. فیلم نامه فیلم هیچ چیز خاصی در خود ندارد و کاملا ساده است.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 91

اما “جیسون استاتهام” نقطه قوت فیلم محسوب میشود و تنها نکته ایست که این فیلم دارد، او که در نقش ثابت خود به عنوان هنرپیشه فیلم های اکشن در این فیلم هم ظاهر شده از لحاظ صحنه های اکشن فیلم فوق العاده عمل کرده است ولی از لحاظ بازیگری بازی او چنگی به دل نمی زند به نظر می رسد اگر استاتهام در دهه 70 و 80 وارد عرصه اکشن می شد موفق تر از امروز میشد ولی او در سینمای امروز هم به عنوان یک بازیگر اکشن موفق جایگاه خوبی داراست.

“جسیکا آلبا” در نقش جینا که یک انسان مهربان و خیر است، انسانی که از کودکان قاچاق شده محافظت میکند و نگران آن هاست، خوب ایفای نقش کرده و حضور قابل قبولی در فیلم داشته است، البته او به طور کامل در همه جنبه ها خوب عمل نکرده است ولی حضورش نسبتا قابل قبول بوده است.

تام لی جونز (Tommy Lee Jones)” در نقش “max adams” اما این روزها در هر پروژه ای نامش دیده میشود، او اصلا بازی خوبی نداشته و باید به سادگی از روی نام بزرگش گذشت.

اما “Mechanic: Resurrection” یک روایت احمقانه در سینمای مدرن امروزی به نظر می رسد. در این فیلم هیچ طرح و نقشه و فیلم نامه درستی وجود ندارد و قالب خاصی به مخاطب عرضه نمی شود، اگر هم خلاف این موضوع باشد،معنی خاصی برای مخاطب ندارد.

در عوض این فیلم یک دختر برای نجات دادن، یک نقش منفی برای شکست دادن و کلی مشکلات ریز و درشت برای از سر راه برداشتن دارد.

اما متاسفانه بسیاری از این مشکلات ریز و درشت که به آن اشاره کردیم انسان هایی هستند که نفس می کشند و حق زندگی دارند اما بیشاپ بدون توجه به این موضوع هر کس که سر راهش قرارداشته باشد را نابود میکند.او توجهی نمیکند آدم میکشد و به راهش ادامه میدهد نتیجه این کار ها موقعیت های بسیار وحشتناکی است که بدون دلیل و بدون معنی در فیلم ایجاد میشود، فقط به این بهانه که “جیسون استاتهام ” را 100 دقیقه دیگر در قالب همیشگی اش ببینیم. اما شاید این فیلم برای افرادی که تمایلی ندارند در حین فیلم دیدن به رمز و راز ها و پیچیدگی های داستان تفکر کنند و به دنبال همان فیلم های بزن بهادری دهه های 70 و 80 هستند، انتخاب خوبی به نظر می رسد، اما برای دیگران “Mechanic: Resurrection” به معنای 100 دقیقه وقت تلف کردن میباشد.
منبع : ویدئولوژی

تگ ها :
چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۴ سیّد محمّد جعاوله
سلام لطف کنید دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
متشکرم.
سلام فیلمای جیسون استتهام خیلی عالین مخصوصا اون safe
من فیلمی که چارلز برانسون بازی کردهرو خیلی دوست دارم بارها دیدمش. اسم فارسی اون، متخصص بود.
بررسی میشه دوست عزیز درصورت نداشتن مشکل داخل وب قرار میدیم :)
اوه این فیلمه خعلی زیباست(: عصن اخره هیجانه لامصب(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تاریخ امروز
دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ
جست و جو در وبسایت




باکس افیس
  • Fantastic Beasts
  • Doctor Strange
  • Trolls
  • Arrival
  • Almost Christmas
پیشنهاد این هفته


داستان سریال درباره یک کشیش هست که یک موجود عجیب ک مخلوط فرشته و شیطان هست وارد بدنش میشه و همراه با یک خون اشام و دوست دخترش میرند تا خدا رو پیدا کنند ولی ...




ژانر : ترسناک ، درام ، فانتزی
امتیاز : 9.1/10
محصول : آمریکا
Designed By Erfan Powered by Bayan
کانال رسمی بازی تاج و تخت