دانلود سریال the flash با لینک مستقیم

دانلود سریال فلش theflash با لینک مستقیم و رایگان همراه با زیرنویس فارسی

ملو دانلود
اطلاعیه :

دوستان وبسایت ملونیوز و ملو دانلود توسط تیم ما راه اندازی و ارشیو 200 سریال خارجی داخل قرار داده میشه حتما به وبسایتمون سر بزنید !
ورود به وبسایت ملو دانلود
شنبه
یک شنبه
دو شنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنج شنبه
جمعه
فصل 8
شبکه : The Cw
Movie pic
نام فصل
اسم فصل
Movie pic
نام فصل
اسم فصل
Movie pic
فصل : 7
شبکه : AMC
Movie pic
فصل : 1
شبکه : HOB
Movie pic
فصل : 2
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل : 3
شبکه FOX
Movie pic
فصل : 2
شبکه : Fox
Movie pic
فصل 3
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل 5
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل 12
>شبکه : The Cw
Movie pic
فصل : 2
شبکه : The Cw
Movie pic
ondemand_video

خلاصه داستان فصل اول سریال فلش - the flash

خلاصه داستان فصل اول سریال فلش 

 the flash

the flash - Synopsis first season of the serial flash

خلاصه داستان فصل اول سریال فلش

the flash - season 1

بری آلن یک دانشمند جوان هستش که توی یازده سالگی مادرش توسط یه موجود بسیار عجیب به قتل میرسه ! 
پلیس سنترال سیتی به اشتباه پدر بری رو به عنوان مظنون اصلی میشناسن و دستگیرش میکنن اما بری میدونه که پدرش بیگناه هست و به همین دلیل متخصص بررسی صحنه جرم پلیس میشه تا بتونه با جمع اوری دلایل منطقی برای شب قتل مادرش ، پدرش رو از زندان بیاره بیرون !
گفتنی هست که از همان دوران کودکی پیش دوست پدرش جو وست که پلیس سنترال سیتی هست و دخترش آیریس زندگی میکنه و بزرگ میشه !
توی سال 2014 بری بر اثر یه انفجار شتاب دهنده ذرات اتمی ازمایشگاه استار حدود نُه ماه میره توی کما و زمانی که بیداره میشه تغییراتی رو حس میکنه و قدرتی بسیار خارق العاده و عجب درونش شروع به رشد میکنه که اون رو تبدیل به سریع ترین ادم روی زمین میکنه که بعد ها به فلش معروف میشه !
در ادامه سریال بری آلن با سه دانشمند ازمایشگاه استار ( دکتر هریسون ولز ، کیتلین اسنو ، سیسکو رامون) اشنا میشه که جزو شخصیت های اصلی سریال هم هستند ! اما باید بدونید که بری تنها شخصی نیست که قدرت های ماورایی به دست اورده ، چرا که بر اثر انفجار شتاب دهنده یه موج عجیب به انسان های دیگه هم برخورد کرده که متاسفانه اکثرا انسان های شرور و بدی هستند که ملغب به فراانسان میشن بری هم برای متوقف کردن اونها از سرعت خودش استفاده میکنه !
به مرور زمان و با دنبال کردن سریال یه جریانات درباره اون شب قتل مادر بری معلوم میشه ، دکتر ولز در اصل شخصی به نام ایبار قاون هستش که از آینده اومده و 10 سال بعد از دشمنان سر سخت فلش میشه ! دکتر ولز یا همان ایبار ثاون هم قدرتی شبیه به فلش داره  اما به دلیل تمرین و تمرکز بیشتر از فلش سریع تر هست و در ادامه سریال به فلش معکوس معروف میشه ! 
ایبار ثاون برای نابودن کردن بزرگترین دشمنش که بری الن هست در زمان سفر میکنه و سعی میکنه در زمان کودکی بری اون رو نابود کنه اما بری الن بزرگسال هم اون رو دنبال میکنه و خودش رو در کودکی نجات میده اما متاسفانه ایبار ثاون عصبانی میشه و مادر بری رو میکشه اما همان شب میفهمه که قدرتش تقریبا از بین رفته و توان برگشت به اینده رو نداره به همین دلیل در زمان گذشته گیر میکند و برای سفر در اینده باید صبر کنید تا بری بزرگ بشود سپس سرعتش رو ازش بگیره تا بتونه برگرده به زمان خودش !
اما بزرگترین مشکل اینجا پیدا میشه که ایبار مادر بری الن رو کشته و هرگز احتمال تبدیل شدن بری به فلش وجود نخواهد امد به همین دلیل دکتر ولز رو پیدا میکنه و اون رو میکشه تا بتونه دستگاه شتابدهنده ذرات رو دوباره بسازه و بری رو به فلش تبدیل کنه !
در ادامه که بری به گذشته سفر کرده تا بچگی خودش رو نجات بده یه تداخل زمانی به وجود میاد و یه بری الن بزرگسال دیگه درحال نجات بچگیش هست و به بری الن بزرگسال جدیدتر میگه که مادرش رو نجات نده چرا که مشکلاتی به وجود میاد ....
در اخر فصل هم ایبار که با فلش درگیر شده مجبور به گروگان گرفتن نامزد ایریس که ادی ثاون هست شده ولی ادی در ادامه سریال متوجه میشه که جد اصلی ایبار ثاون هست و اگر خودش رو بکشه دیگه در اینده ایبار ثاون به وجود نمیاد و به همین دلیل خودش رو میکشه !
اما در عین حال دنیا در خطر بسیار بزرگی قرار میگیره و سیاه چاله ی بزرگی به نام تنگینگی به وجود میاد و بری الن باید دنیا رو نجات بده .....

خلاصه داستان فصل اول سریال فلش - the flash


سلام عزیزم
اگه این پست رو میگی خوندم
موضوع خوبی داره سریالش سعی میکنم دانلود کنم و نگاه کنم
ممنون که با قدم پر مهرت وب سایت مارو هم دنبال میکنید . دوست دار شما عبد الحقیر محمدعلی نیازی

سلام ممنون از نظرتون :)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۳:۳۰ سید حسین سادات رضوی
سلام.
وبلاگ خوبی داری.
اگه دوست داری بیا تبادل لینک کنیم
سلام ممنون ، دوست عزیز تبادل لینک با وبلاگ هایی که موضوعشون با ما هماهنگ نیست از نظر سئو تاثیر منفی داره :)
سلام دوست عزیز خیلی عالی بود درصورت تمایل به تبادل لینک سایت بنده رو لینک کرده سپس به سایت http://chatroomasal.blog.ir بیاید و اطلاع بدید تا لینک شوید
تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ
جست و جو در وبسایت




باکس افیس
  • Fantastic Beasts
  • Doctor Strange
  • Trolls
  • Arrival
  • Almost Christmas
پیشنهاد این هفته


داستان سریال درباره یک کشیش هست که یک موجود عجیب ک مخلوط فرشته و شیطان هست وارد بدنش میشه و همراه با یک خون اشام و دوست دخترش میرند تا خدا رو پیدا کنند ولی ...




ژانر : ترسناک ، درام ، فانتزی
امتیاز : 9.1/10
محصول : آمریکا
Designed By Erfan Powered by Bayan
کانال رسمی بازی تاج و تخت