دانلود سریال the flash با لینک مستقیم

دانلود سریال فلش theflash با لینک مستقیم و رایگان همراه با زیرنویس فارسی

ملو دانلود
اطلاعیه :

دوستان وبسایت ملونیوز و ملو دانلود توسط تیم ما راه اندازی و ارشیو 200 سریال خارجی داخل قرار داده میشه حتما به وبسایتمون سر بزنید !
ورود به وبسایت ملو دانلود
شنبه
یک شنبه
دو شنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنج شنبه
جمعه
فصل 8
شبکه : The Cw
Movie pic
نام فصل
اسم فصل
Movie pic
نام فصل
اسم فصل
Movie pic
فصل : 7
شبکه : AMC
Movie pic
فصل : 1
شبکه : HOB
Movie pic
فصل : 2
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل : 3
شبکه FOX
Movie pic
فصل : 2
شبکه : Fox
Movie pic
فصل 3
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل 5
شبکه : The Cw
Movie pic
فصل 12
>شبکه : The Cw
Movie pic
فصل : 2
شبکه : The Cw
Movie pic
ondemand_video

دانلود فصل 7 سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones

دانلود فصل 7 سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones

دانلود فصل هفت سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones

.: تیزر فصل هفتم سریال گیم اف ترونز قرار داده شد :.

زمان دقیق پخش فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت 

دوشنبه 5 تیر ماه 1396
1396/04/05
Next Episode is Season 7 Episode 1 and airs on 6/26/2017, 5:30:00 AM

// نقد و بررسی فصل 7 سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones در ادامه مطلب درج شد ! \\

Game of Thrones Season 7

دانلود فصل 7 سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones

لینک IMDB

ژانر : ماجراجویانه ، فانتزی ، درام

کیفیت: 480p – 720p – 1080p

فرمت: MKV

حجم: میانگین هر قسمت 200 / 400 / 750 مگابایت

محصول: آمریکا

امتیاز : 9.5/10

زبان: انگلیسی

کانال پخش کننده : HBO


توضیحات :
بازدیدکننده های عزیز بنده مدیریت وب شدیدا پیشنهاد میکنم که تریلر فصل هفت که در ادامه مطلب قرار داده شده را ببینید !

خلاصه داستان :

 این مجموعه روایت کنندهٔ نسبی داستان‌های مجموعه رمان ترانه یخ و آتش است که داستان آن در قلمرو خیالی وستروس می‌گذرد. بازی تاج و تخت، راوی تاریخچهٔ نبرد خشونت‌بار بین دودمان‌های اشرافی در آن سرزمین است که برای به دست آوردن تخت آهنینتلاش می‌کنند. با پیشرفت مجموعه مدعیان و تهدیدهای جدیدی در سرزمین‌های یخی شمالی و قارهٔ شرقی اسوس پدیدار می‌شوند. این داستان‌ها در سه روند اصلی به‌صورت همزمان پیش می‌روند.

 

خرید گوشی از وارد کننده سامسونگ

 

اطلاعات لازم درباره فصل هفت سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones :

تاریخ شروع پخش: تابستان 2017

کارگردانان: ” الن تیلور ( Alan Taylor ) “، ” جرمی پودسوا ( Jeremy Podeswa ) “، ” مارک میلود ( Mark Mylod ) ” و ” مت شاکمن ( Matt Shakman ) “

شخصیت ها: ” آلفی الن ( Alfie Allen ) “، ” جان بردلی ( John Bradley ) “، ” گوئندلن کریستی ( Gwendoline Christie ) “، ” امیلیا کلارک ( Emilia Clarke ) “، ” نیکولای کاستر-والدائو ( Nikolaj Coster-Waldau ) “، ” پیتر دینکلیج ( Peter Dinklage ) “، ” ناتلی ایمانوئل ( Nathalie Emmanuel ) “، ” آیدن گیلن ( Aidan Gillen ) “، ” این گلن ( Iain Glen ) “، ” کیت هرینگتون ( Kit Harington ) “، ” لنا هدی ( Lena Headey ) “، ” آیزاک همپستد-رایت (Isaac Hempstead-Wright ) “، ” کونلث هیل ( Conleth Hill ) “، ” روری مککین ( Rory McCann ) ” و ” سوفی ترنر ( Sophie Turner ) “

نویسنده: اعلام خواهد شد.


فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت (7 Game of Thrones season ) ” زود پخش نمی شود
 
زمستان نزدیک است اما فصل بعدی این سریال ماه های بعد پخش می شود و ما باید حالا حالاها برای پخش این سریال محبوب منتظر بمانیم. در پایان فصل 6، همه چیز تغییر کرد. ” سرسی لنیستر ( Lannister ) ” ملکه ” تخت آهنین ( Iron Throne ) ” شد، ” دنریس ( Daenerys ) ” بالاخره ” میرین ( Meereen ) ” را ترک کرد و در راه رفتن به ” وستروس ( Westeros ) ” می باشد، و ” جان اسنو ( Jon Snow ) ” به عنوان پادشاه شمال انتخاب شد. به علاوه، شما همه قضیه R+L=J را می دانید. برای اینکه تا فصل جدید همراه هم باشیم، هر چیزی را که از فصل 7 تا حالا فهمیدیم را با شما در این مقاله در میان می گذاریم، و در صورت به روز شدن اخبار یا اعلام اخبار جدید، آن را به سمع و نظر شما خواهیم رساند. 
 
توجه : دنی ( Dany ) نام دیگر دنریس تارگرین می باشد

تاریخ پخش فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ( Game of Thrones season ) ” تایید نشده است، اما زمستان تا تابستان 2017 نخواهد آمد
 
wedfrrwet4wp7bsnknzpj9-650-80
شبکه ” HBO ” هنوز تاریخ رسمی پخش فصل 7 این سریال را اعلام نکرده است ولی ما می دانیم که به این زودی ها پخش نخواهد شد. برخلاف فصل های قبل، که معمولا در آپریل پخش می شد، سازندگان و نویسندگان این سریال ” دیوید بنیوف ( David Benioff ) “ و ” دی بی وایس ( D.B. Weiss ) “ گفتند که فصل 7 زودتر از تابستان آماده نخواهد شد زیرا زمستان اول باید به اینجا برسد.
 
” بنیوف ” در مراسم کامیک کان سن دیگو اعلام کرد: ” ما باید از جاهایی فیلمبرداری کنیم که درخت دارند، پس باید منتظر بمانیم تا برگ ها بریزند و درخت ها لخت شوند. که این یعنی ما نمی توانیم فیلمبرداری را تا فوریه به اتمام برسانیم، و هیچ راهی ندارد. هیچ راهی ندارد تا ما بتوانیم این فصل را زودتر از تابستان آماده پخش کنیم. ”
 
سریال ” بازی تاج و تخت (7 Game of Thrones season ) ” در حال حاضر پیش تولید خود را در برخی از نقاط سردتر آغاز کرده است، اما فیلمبرداری از بقیه نقاط را تا اکتبر یا دیرتر آغاز نخواهند کرد. خیلی سخت است که ما نمی توانیم فصل بعدی را تا تابستان ببینیم، اما قاعدتا به صحنه های طبیعی بیشتر می شود اعتماد کرد و بیشتر حس را به بیننده منتقل خواهد کرد تا صحنه های ساختگی و غیر طبیعی. به علاوه، زمان بیشتری داریم تا بتوانیم فصل های 1 تا 6 را دوباره ببینیم.

قسمت های این فصل قرار است فقط 7 تا باشد
 
فصل هفتم سریال Game Of Thrones
در زمستان فقط روزها کوتاه تر نمی شوند. در فصل 7 سریال ” بازی تاج و تخت ” قرار است فقط 7 قسمت برای دیدن داشته باشیم. ” بنیوف ” و ” وایس ” گفتند که سعی دارند برای بقیه سریال فقط 13 قسمت در نظر بگیرند، چون به همین اندازه داستان برای گفتن دارند. علاوه بر این، قسمت های کمتر یعنی بودجه باقی مانده بیشتر. با توجه به اینکه نبرد ” باستاردز ( Bastards ) ” ده میلیون دلار خرج برد، ما می توانیم انتظار بودجه بالاتر از این هم داشته باشیم.
 
البته، در حال حاضر خیلی زود است که بدانیم اسم قسمت های آینده چیست. اما، بعضی افراد در ” Reddit ” حدس زدن درباره عنوان های احتمالی این قسمت ها را آغاز کرده اند و آنها اسامی های خیلی را انتخاب کرده اند. مانند ” شیر و اژدها ( The Lion and the Dragon ) “، برای نشان دادن کشمکش ” دنی ( Dany ) ” و ” سرسی ( Cersei ) ” و یا ” ولونکار ( Valonqar ) ” برای زمانی که خواهر کشی احتمالی رخ می دهد.

مکان های به کار رفته در سریال ” بازی تاج و تخت ” سرد، سرد تر و سرد ترین هستند
شبکه ” HBO ” تایید کرده است که بعضی از مکان هایی که قرار است در فصل 7 ببینیم را فیلمبرداری کرده اند، و آن نقاط واقعا سرد هستند.
 
ایرلند شمالی، به طور معمول، برای فصل 7 یک قطب است، و پیش تولید آن قسمت ها در حال حاضر در جریان است. ما حتی در ماه گذشته ” این گلن ( Iain Glen ) “ و ” گوئندلن کریستی ( Gwendoline Christie ) “ را در مسیر رفتن به ” بلفاست ( Belfast ) ” در نظر گرفته ایم، و قسمت هایی از فیلمنامه برای فصل آینده را حدس زده ایم.
 
ما همچنین در مورد مکان های مختلفی در اسپانیا، شهرهایی مثل ” سویل ( Seville ) “، ” کاسرس ( Cáceres ) “، ” المودور دل ریو ( Almodóvar del Río ) “، ” سنتیپونس ( Santiponce ) “، ” زومایا ( Zumaia ) “، ” برمیو ( Bermeo ) ” خبرهایی شنیدیم. بعضی از این شهرها ساحل ها و صخره های خوبی دارند که مکان های خیلی خوبی برای اسکان ارتش ” دنی ( Dany ) ( دنریس ) ”  می باشد. با این حال، جالب ترین نقطه اسپانیا ” المودور دل ریو ( Almodóvar del Río ) ” می باشد، زیرا در آنجا قلعه پر زرق و برق خیلی خوبی وجود دارد که طرفداران حدس می زنند که تبدیل به ” Highgarden ” خواهد شد. و از آنجایی که ” HBO ” فیلمبرداری را تا ماه نوامبر آغاز نمی کند، می شود قسمت هایی از برف را در آنجا دید.
 
در نهایت، به نظر می رسد که ما قرار است دوباره به ایسلند بازگردیم. اما نه هر ایسلندی، ایسلند خیلی سرد عالی. شبکه ” HBO ” تایید کرد که فیلمبرداری در ایسلند در ژانویه 2017 انجام خواهد شد، که میانگین دما به 0.3- سیلیسیوس زیر نقطه انجماد خواهد رسید. روزنامه های محلی اعلام کردند که در صحنه های ایسلند، 6 شخصیت اصلی وجود دارند، اگرچه ما هنوز نمی دانیم که منظور آنها کیست. در حالی که ما می توانیم حدس بزنیم که ” جان ” و ” سانسا ( Sansa ) ” در آنجا حضور خواهند داشت، می توانیم بازگشت ” آریا ( Arya ) ” به ” وینترفال ( Winterfell ) ” را هم نظاره گر باشیم. ” بریئن ( Brienne ) ” و ” پادریک ( Podrick ) ” هم ممکن است بازگردند.
 

پوستر فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” دور است، خیلی دور
 
پوستر فصل هفتم سریال Game Of Thrones
این سریال اغلب از پوستر خود برای اینکه سرنخی از آنچه قرار است در فصل بعد اتفاق بیوفتد به ما بدهد استفاده می کند. برای فصل 6 به ما دیواری از صورت ها نمایش داده شد که نشان می داد قرار است ” جان اسنو ” از قبر بازگردد، در حالی که برای فصل 5 صحنه ای جذاب و هیجان انگیز از ” تایریون ( Tyrion ) ” و ” دروگو ( Drogo ) ” بود. و البته نمی توانیم عکسی از ” ند استارک ( Ned Stark ) ” که بر روی ” تخت آهنی ” بود و برای پوستر فصل 1 قرار گرفت را فراموش کنیم.
 
ما هنوز هیچ ایده و حدسی از اینکه کی قرار است پوستر فصل 7 منتشر شود و قرار است به چه داستانی اشاره کند نداریم، اما بعضی از طرفداران در ” Reddit ” عکس خیلی قشنگی را درست کرده و برای ما ارسال کرده است. ” آتش و خون ( Fire and Blood ) “، آهنگ و طنین خیلی خوبی این اسم دارد. همچنین، در حالی که ما برای پوستر فصل 7 منتظر هستیم، من پیشنهاد می کنم ” رابرت ام بال ( Robert M. Ball ) “، کسی که پوسترهای خیلی زیبایی را برای خیلی از مرگ های این سریال طراحی می کند، اسم این فصل را هم ” مرگ زیبا ( Beautiful Death ) ” بگذارد.

کارگردانان فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” شامل تازه کاران و کهنه کاران است، اما دوباره، بدون دخالت هیچ زنی
 
 
شبکه ” HBO ” چهار کارگردان را برای فصل 7 اعلام کرد، از جمله: کارگردان قدیمی این سریال ” الن تیلور ( Alan Taylor ) “ ( که اخیرا برای فیلم ” Thor: The Dark World ” و ” Terminator: Genisys ” سرش شلوغ بوده است ) و کارگردان تازه کار ” مت شاکمن ( Matt Shakman ) “. در قدیم، ” HBO ” همیشه تمایل به استخدام 5 کارگردان داشت تا هر کدام 2 قسمت را کارگردانی کنند، پس این 4 کارگردان یا قرار است کار خیلی زیادی داشته باشند، یا قسمت های کمتری برای کارگردانی وجود دارد.
 
متاسفانه، حتی اگر قرار باشد فصل 7 قدرت زنان را با عنوان ” ظهور مادرسالاری ( Rise of the Matriarchy ) ” نشان دهد، ” HBO ” همچنان دارد روند نگران کننده دخالت نکردن هیچ کارگردان زنی را ادامه می دهد. هر 4 کارگردان این فصل مرد هستند. در واقع، این سریال فقط یک کارگردان زن داشت، و آخرین کارگردانی اش، قسمتی در فصل 4 بود. من را دیوانه خطاب کنید، ولی فکر می کنم وقتی دارید درباره زنان در داستانتان می نویسد، قطعا به زنان هم در کنارتان نیاز دارید.

فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” علاوه بر آوردن یک ” جنگجو ” جدید، میخواهد گروهی را هم برگرداند
 
فصل هفتم سریال Game Of Thrones
انتظار می رود تقریبا هر کسی که زنده است در این فصل بازگردد، با چند مورد استثناء. بزرگترین راز ” ملیساندره ( Melisandre ) ” را احاطه کرده است، کسی که در پایان فصل 6 گفت ” هرگز باز نمی گردد “. ” کریس ون هوتن ( Carice van Houten ) “ در حال حاضر باردار است، پس ممکن است در نقشش در فصل آینده تاثیری بگذارد.
 
چندین بازیگر در مسیر رفتن به ” بلفاست ” دیده شده اند، از جمله ” گوئندلن کریستی (Gwendoline Christie ) ” و ” این گلن ( Iain Glen ) “. بعد از اینکه ” جیسون موموا ( Jason Momoa ) “ عکسی از خود و ” بنیوف ” و “وایس ” را در ایرلند شمالی که فیلمبرداری در آنجا انجام شده را منتشر کرد، ما پی بردیم که ( شاید ) ” موموا ” می خواهد دوباره نقش خود را به عنوان ” کال دوروگو ( Khal Drogo ) ” ایفا کند. همچنین، ممکن است ” گندری ( Gendry ) “ بازگردد؟ احتمالا نه، اما ما می توانیم امیدوار باشیم.
 
همچنین ما قرار است در فصل آینده شاهد چند شخصیت جدید باشیم. مثل یک کشیش، یک لرد جوان و یک ” بانوی دوست داشتنی ” ( البته که ما زن های برهنه بیشتری برای این سریال نیاز داریم ). با این حال، ” HBO ” در حال حاضر به دنبال یک ” بازیگر خیلی خوب ” بین 35 تا 45 برای بازی در نقش یک جنگجو که دارای دیالوگ های خیلی زیادی است می گردد. هنوز تایید نشده است، اما شایعه شده که ممکن است آن شخصیت ” ریگار تارگرین ( Rhaegar Targaryen ) ” باشد، و قرار است ما فلش بک های خیلی جذابی از گذشته ” جان اسنو ” داشته باشیم تا بتوانیم او را بیشتر بشناسیم.

پیش بینی می شود که در فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” ” جان اسنو ” به دنبال ریشه و گذشته خود برود
 
 
زمستان به ” بازی تاج و تخت ” آمده است، اما اصلا به سردی ” یک آهنگ از یخ و آتش ( A Song of Ice and Fire ) ” نزدیک نیست. این سریال می تواند ما را به هر جایی ببرد، اما سرنخ هایی وجود دارد که به وسیله آنها می توانیم پیش بینی کنیم که در فصل بعد قرار است چه اتفاقاتی بیوفتد. ما یک لیست کامل تهیه کردیم، اما در اینجا نمونه هایی از چیزی که انتظار داریم را بیان می کنیم.
 
بزرگترین پیش بینی این است که ” جان اسنو ” در پایان این فصل در می یابد که پدر و مادر او چه کسی هستند. می دانیم که ” برن ” که سوی ” دیوار ( The Wall ) ” حرکت کرده است، و فقط می توانیم انتظار داشته باشیم که اولین توقفش در خانه بچگی اش در ” وینترفال ” خواهد بود ( فرض کنید او می داند که در آن زمان، آنجا محل امنی است ). ” برن ” می داند که ” جان ” به حقیقت درباره گذشته و اصل و نسب خود نیاز دارد، مخصوصا برای اینکه ” وستروس ” را در برابر ” وایت واکرها ” تقویت کند. همچنین فکر می کنیم که ” دنریس ” در پایان فصل به سمت ” وستروس ” برود و در آنجا ساکن شود. همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم، چند مکان اسپانیایی از جمله ساحل ها و صخره ها که مکان های خوبی برای سکنی گزیدن هستند، برای فیلمبرداری این فصل انتخاب شده اند. به علاوه، با توجه به اینکه ” واریس ( Varys ) ” چقد سریع بین ” دورن ” و ” دنی ” سفر می کند، نمی توانم تصور کنم که او قرار است تمام فصل را بر روی یک قایق بگذراند…. امیدوارم اینگونه نباشد.

فرضیه های فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” همه چیز را می پوشاند، از ” سیاه و سفید ( Greyscale ) ” تا ” مرد ماهی ( mermen ) “
 
فصل هفتم سریال Game Of Thrones
علاوه بر اینکه پیش بینی هایی برای فصل بعد وجود دارد، نظریه های عجیب و غریبی هم برای اینکه انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم وجود دارد. ما 15 تا از جالب ترین نظریه ها را از فصل 7 این سریال دریافت کردیم، اما فقط تعداد کمی از آن را از آنچه در فصل بعد اتفاق می افتد آورده ایم.
 
تئوری ها خیلی زیادی حول محور ” سرسی “، ملکه جدید و تازه تاج گذاری شده ” هفت پادشاهی ” است. حدس و گمان های خیلی زیادی وجود دارد که او بعد از اینکه فرمانروای قبلی ” تارگارین ” را آزار و اذیت می کند، به دیوانگی مبتلا می شود و تبدیل به ملکه دیوانه می شود. در رابطه با ” ملکه اژدها ( Dragon Queen ) ” ما، شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است شاهد رسیدن او به ” مقر اژدها ( Dragonpit ) ” ( که مقر اژدهایان ” تارگارین ” است ) در فصل آینده باشیم، وجود دارد.
 
همینطور حدس هایی مبنی بر اینکه قرار است ” برن ” مسئولیت آوردن ” وایت واکرها ” به ” وستروس ” با عبور از ” دیوار ” را قبول کند تا به ” جان اسنو ” بگویند که پدر واقعی او کیست، و ” جوراح ( Jorah ) ” ” سیاه و سفید ( Greyscale ) ” را درمان خواهد کرد و به سمت ” دنی ” بازخواهد گشت. البته، بهترین شایعه، شایعه ای است که ” واریس ” یک ” مرد ماهی ( mermen ) ” است، و نقشه دارد که ” هفت پادشاهی ” را با آتش اژدها ذوب کند پس شخصیت ” mermen ” دوباره می تواند ظهور کند. این مورد، مورد محبوب من است.
 
فصل هفتم سریال Game Of Thrones
 
تماشای دوباره سریال شما را در زمان نگه می دارد و اجازه نمی دهد چیزی از یاد شما برود

طرفداران فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” به راحتی می توانند از اسپویل و خراب کاری این فصل دوری کنند
 
فصل هفتم سریال Game Of Thrones
خیلی از ماها دوست نداریم که توییتر، فیسبوک و هرگونه چیزی، فصل آینده این سریال را برای ما خراب کند. خوشبختانه، راه هایی وجود دارد که از خرابکاری خرابکاران ( spoiler ) جلوگیری کند، اگر مایل هستید باید کمی روی آن وقت بگذارید. در اینجا راه هایی هست که می توانید از طریق آنها این سریال را در رسانه های اجتماعی خود مثل تامبلر، توییتر و فیسبوک فیلتر و بی صدا کنید. اگر چیز به خصوص تری می خواهید، میتوانید افزونه ” GameofSpoils ” را بر روی مرورگر کروم خود نصب کنید تا هرگونه مطلبی درباره این سریال را فیلتر کند. همچنین می توانید از افزونه ” Unspoiler ” برای سریال ” The Walking Dead ” استفاده کنید که مثل افزونه قبلی، روی تمام مطالب مربوط به سریال یا مطالبی که نمی خواهید ببینید را خط قرمز می کشد. در آخر، شب ها تاریک هستند و پر از خرابکار
 
 
داستان فصل هفتم سریال ” بازی تاج و تخت ” قرار است خیلی بد شود و در آخر همه چیز به خوبی پایان یابد
 
” جورج مارتین ( George R.R. Martin ) ” الان نمی تواند ما را نجات دهد. سریال ” بازی تاج و تخت ” به خوبی کتاب ها را گذرانده است، و حالا که کلاغ سفید رسیده، زمستان هم رسما رسیده است. بیشتر بازیگران و دست اندر کاران درباره اتفاقات فصل 7 رازداری زیادی می کنند. هر چند، ” کیت هرینگتون ( Kit Harington ) ” به گزارشگر هالیوود گفته است که قرار است در فصل آینده همه چیز به مقدار خیلی زیادی تاریک و سیاه شود.
 
او گفت: ” من فکر می کنم قبل از اینکه به پایان خوشی برسیم، قرار است همه چیز تلخ و سیاه شود. اگر قرار باشد لحظات قهرمانانه یا پیروزی برای ” جان ” یا افراد دیگر باشد، همه چیز به طرز وحشتناکی تیره و تلخ می شود و بعد از آن به پایان خوشی می رسیم. من فکر می کنم چیزی که قرار است در این فصل ببینیم این است که ” وایت واکرها ” و ” ارتش مرده ( Army of the Dead ) ” قرار است تبدیل به یک نیرو شوند. پس دیدن این صحنه ها خیلی باید هیجان انگیز باشد. نمی دانم قرار است دقیقا چه اتفاقاتی در فصل بعد بیوفتد ولی فکر می کنم که قرار است همه زمان خیلی بدی را داشته باشند. ”
منبع : ویدئولوژی

تگ ها :

فوق العاده س این سریال

سلام کی  فصل جدیدش منتشر میشود

26 تیر ماه فصل 7 گیم اف ترونز منتشر میشه

سلام متاسفانه من نتونستم قسمت 7 رو پیدا کنم از کجا باید دانلود کنم؟

26 تیر ماه فصل 7 گیم اف ترونز منتشر میشه
درباره موریک این سریال توضیح میدید راسته اکه یرانیه؟
سلام سازنده موزیک شخصی ایرانی هست به نام رامین جوادی که سازنده موزیک سریال های وست ورلد و فرار از زندان هم بوده !
سلام و تشکر فراوان از ادمین این سایت ..سری هفتم چه زمانی منتشر میشه؟؟؟خیلی منتظرش موندم
سلام به لنیک زیر مراجعه کنید :

https://telegram.me/fangot/106
با تشکر از زحمات شما بخاطر راه اندازی سایت خوبتون، در مورد کامنت علی اقا باید بگم منظور ایشان فیلم "اهنگ برنادت" بوده و نه موسیقی و یا خود اهنگ فیلم. امیدوارم همیشه موفق باشید
سلام ممنون محمد جان بررسی میکنم
Ojubas in seryale lanati,asan etiade khalese vaghan ba inke midonm ta tabestoon nmiad bazam miam har roz chek mikonm sitaro ke naiumade bashe
اطلاعات و اخبار بیشتر در وب downloado.blog.ir
سلام                                                                                                                                                                                                                    فصل هفت کجاست
ممنون از سایت خوبتون
موفق باشید
سلام خواهش میکنم
آیا امکان دارد فیلم آهنگ برنادت رو توی سایتتون ببینم؟
سلام ما اهنگ متن فیلم و سریال داخل سایت قرار نمیدیم متاسفانه علی جان
سلام احسنت به شما فیلم نیکیتا من خیلی دنبالشم اونم میذارید؟
 میشه جوابتونو ایمیل کنید
سلام
ادمین جان پس این تیزر کجاست روی متنی که نوشتی کلیک میکنم اما لینکی وجود نداره چند بار کل صفحه گشتم اما لینکی مربوط به تیزر فصل هفتم پیدا نمیکنم
سلام تصحیح شد میتونید دوباره بررسی کنید !
سلام , سپاس از شما
من 2 تا فیلمو ندیدم و خیلی دوست دارم ببینم
البته ایرانیه این 2 تا
خانه پدری , گزارش یک جشن
اگه لینک دانلودشو بذاری خیلی ممنون میشم
سلام مجید جان والا ما فیلم ایرانی نمیذاریم ، چون معمولا فیلم ها تو سینما اکران میشن یا حق پخش دارن دوس نداریم کار کارگردانای کشورمون رو کساد کنیم :(
سپاس از شما..

ایرانی هم میذارید...!؟
سلام دوست عزیز ، بنده شخصا به دلیل اینکه فیلم ها ساخته شده ایران هست و برای حمایت از کارگردان ها سعی میکنم فیلم ایرانی قرار ندم داخل وب ولی اگر فیلم خاصی مد نظر دارید که لینک دانلودش رو پیدا نکردید بگید براتون ایمی میکنم !
متشکرم 
شما دنبال شدید
واقعا که چه سریالیه...
دست شما هم درد نکنه.
خواهش میکنم دوست عزیز ! برترین سریال تاریخ هست که تا به الان ساخته شده !
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۱۹:۳۲ دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
:)
سلام 

خوبی فلش جان 

:|
:)
سلام
سایت مفیدی دارید...
اگه خواستی گوشی بخری حتما به سایت ما یه سری بزن.
منتظر شما هستم ها
نظر یادتون نره.ممنون
لطفا برای تبادل لینک ما را لینک کنید.
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۱۷:۱۰ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
آیا امکان مشاهده‌ی آنلاین نیز وجود دارد؟
آیا سانسور شده هستند یا باید در درون خود سانسورگر داشته باشیم؟
سلام ، در حال حاظر که سریال منتشر نشده دوست عزیز ! 
اما پس از منتشر شدن امکان مشاهده انلاین نیز برای شما دوستان عزیز فراهم میشه !
درمورد سانسور بودن یا نبودن هم باید عرض کنم ما فیلم ها و سریال ها را بدون دستکاری و به صورت اورجینال ارائه میدیم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ
جست و جو در وبسایت




باکس افیس
  • Fantastic Beasts
  • Doctor Strange
  • Trolls
  • Arrival
  • Almost Christmas
پیشنهاد این هفته


داستان سریال درباره یک کشیش هست که یک موجود عجیب ک مخلوط فرشته و شیطان هست وارد بدنش میشه و همراه با یک خون اشام و دوست دخترش میرند تا خدا رو پیدا کنند ولی ...




ژانر : ترسناک ، درام ، فانتزی
امتیاز : 9.1/10
محصول : آمریکا
Designed By Erfan Powered by Bayan
کانال رسمی بازی تاج و تخت